13e

Jag är någon! Klasskompis Sophie hade sagt till sin randomkompis som jag inte har någon aning om vem det är, att hon letade efter sina klasskompisar Paulina och Marie, kompisen hade svarat "Jaha, dom som alltid promenerar runt i skolan, gå ett varv så lär du hitta dom". Vi går dagligen ett X antal varv runt inne i skolan för att vi inte har något bättre för oss, det är trevligt och man kan vinka och prata med människor på vägen samt spana in de dagliga "objekten". Efter tre månader har vi alltså blivit "Dom som drar runt i skolan" Yes!

Idag var det Lucia, började dagen i kyrkan för att se esteterna sjunga vackert. Därefter tog vi en sväng förbi Åva för att spana in deras Luciatåg med en kille som Lucia, det var speciellt. Sen till lunch var jag anti-jul och åt soppa istället för gröt, men jag styrde upp det hela med att Lussefika med vännerna efteråt.

Apropå 13e, jag såg idag att jag är nummer 13 på klasslistan. Vet inte varför jag ska skriva det här, men så är det om någon är nyfiken.

Känner att bloggandet blir mer och mer oseriöst... Skärpning snart.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tycker åvas lucia var lite misslyckad.. de spexade inte till den :(

Och jag åt inte heller gröt

2007-12-13 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0