Borde

Nu kommer en sån där att-göra-lista, full av alla måsten just nu...
Mest för min egen skull, så den ska skapa ångest varje gång jag ser den.
Hoppas på att jag slutligen tar tag i att göra sakerna också.

- Läsa igenom spanskan en sista gång innan morgondagen.
- Göra en jämförelse inatt mellan frihetstiden och Gustav den tredjes tid.
- Läsa sid. 131, 134-136 i historiaboken innan fredag.
- Plugga till matteprovet som är nästa måndag.
- Hämta ut idrott och hälsa A-boken.
- Plugga inför idrottsprovet som är nästa måndag.
- Göra förra veckans och denna veckas engelskaläxa.
- Göra klart loggan och photoshopbilden innan medialektionen på tisdag.
- Köpa "Tyskungen" av Camilla Läckberg till mamma i födelsedagspresent 15/12.
- Inhandla julklappar.
- Betala Marie för nästa års kentbiljetter.
- Köpa lussebullar inför luciafikat med klasskompisarna på torsdag.
- Plocka in kläder i garderoben.
- Duscha

Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0