Festival-08

Jag följer med spänning allt som uppdateras gällande sommarens festivaler, 
i hopp om en lika bra festival som peace & Love-07 om inte bättre! Två bandsläpp dit än så länge, väntar med spänning på Hultsfreds, Arvikas, Emmabodas och resterande festivalers bidrag!

Det som Peace & Love än så länge har att erbjuda är inga höjdare,
men de spar antagligen det bästa till sist.

Senast bokade akter P&L:
Teddybears
Caesars
M.A. Numminen (FIN)
The (Interntaional) Noise Conspiracy
Christian Kjellvander
Stonecake
Promise and the monster
Film on Four

Sedan tidigare är dessa band bokade till Peace & Love:
Sex Pistols (UK)
Hardcore Superstar
Looptroop
Petter
Eldkvarn
The Haunted
Entombed
PUGH 69
Anna Järvinen
Those Dancing Days

Kommentarer
Postat av: alst

Hej du Kent-fan!
Har du någon bra låt på lager för att introducera mig för vad som verkar vara en hel kultur? Efter X antal "Åh, Kent i mitt hjärta!" och "Jag skulle kunna döda för Kent." måste jag erkänna att jag är nyfiken...

2007-12-19 @ 20:58:38
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Andreas

Looptroop är kung!

2007-12-19 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0