Förutom ett leende

Dagens vistelse i skolan var inget speciellt; mattepasset var lika segt som varje onsdag, på engelskalektionen visades det en disneyfilm så jag var hyfsat nöjd även om läraren är som hon är, sista lektionen blev fri lek eftersom vi precis börjat med ett nytt projekt. Det nya projektet ska bli roligt, det går ut på att göra en löpsedel och ett tidningsuppslag med en speciell genre och en affärsidé bakom. Jag och mina kompanjoner Sofie och Camilla ska göra en Stockholmstidning om tips på t ex events och caféer, med speciell stil och inriktning. Vi har just nu bara en fundering, men jag är taggad!

Efter en lång fika i caféterian med våran underbara klassföreståndare Per-Arne och några söta klasskamrater, begav jag mig med Marie och Sophie till Täby Centrum för att dra runt och spana in julklappar i väntan på Carro och Johanna.

Efter en lång vistelse på Taco bar med favoriterna for jag hemmåt och slängde mig på sängen, här sitter jag än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0