Galen helg, under ytan

Gårdagen började sent eftersom jag hade somnat några timmar för sent, mer bestämt klockan halv 6 lördagmorgon. När jag väl vaknat till på lördag eftermiddag stack jag till Täby Centrum för att inhandla julklappar med Pato, efter mycket rundvandrande och lunch begav jag mig hemåt igen för att fira min mor som fyllde 43 år. Hon fick en lapp av mig, själva presenten kommer på onsdag.

Sen plockade jag ihop pengar, varma halsduken, ett pussel och Håkan-dvdn för att sticka till Marie, det blev en helkväll med musik och onyttigheter.

Dagen har än så länge spenderats i sängen med datorn, läxböckerna och en stor kopp te för min onda hals.

Uppdatering:
- Läsa igenom spanskan en sista gång innan provet/skriva provet. [X]
- Göra en jämförelse mellan frihetstiden och Gustav den tredjes tid. [X]
- Läsa sid. 131, 134-136 i historiaboken. [X]
- Plugga till matteprovet. [ ]
- Hämta ut idrott och hälsa A-boken. [X]
- Plugga inför idrottsprovet. [/]
- Göra förra veckans och denna veckas engelskaläxa. [X]
- Göra klart loggan och photoshopbilden innan medialektionen 18 december. [/]
- Köpa "Tyskungen" av Camilla Läckberg till mamma i julklapp. [X]
- Betala Marie för nästa års kentbiljetter. [X]
- Köpa lussebullar inför luciafikat med klasskompisarna. [X]
- Plocka in kläder i garderoben. [ ]
- Duscha [X]
Tillägg:
- Matteprov måndag [ ]
- Idrottsteoriprov måndag [ ]
- Historialäxa sid. 144-146 + a4 till tisdag [ ]
- Engelskaläxa till onsdag [ ]
- Köpa vita skosnören [ ]

Kommentarer
Postat av: alst

Håkan-dvd:n? Explodera Bateria?

2007-12-19 @ 21:07:31
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Lina

Precis, explodera batteria!

2007-12-19 @ 22:38:05
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0