Måndag-tisdag

Igårkväll var jag redo att sova 23.30, så tidigt har jag inte somnat på år och dagar. Man kan säga att jag var galet trött efter alldeles för lite sömn, som det blivit på senaste tiden.

Gårdagen i skolan var bra, fick till och med höra att man blev glad av att se mig för att jag gick runt och log. Mycket ovanligt för att vara måndag, och jag hade egentligen ingen speciell anledning att gå runt och se fånig ut. Dagen bestod av två prov; matte och idrottsteori, båda gick lite halvt åt helvete. Jag var glad ändå, gladare blev jag när det visade sig att jag fick mvg på svenskanovellen.

Efter skolan stack jag in till Stockholm City och strosade runt med Marie i julstressen, åt kebab och planerade sommarens festivaloutfit. Bara ca ett halvår kvar nu, och jag har världens töntigaste i-landsproblem; Är det någon som har ett bra knep om hur man får en lockig lugg att bli rak utan plattång? (Blondinbellavarning på mig)


Idag har jag sett film på historalektionen, ätit pannkakor, blivit glad av en blick, gjort klart grafisk profil åt ett påhittat företag och slutligen tagit mig hem i kylan. En kanonbra skoldag, kan knappt bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Dan

strykjärn.

2007-12-18 @ 22:49:55
Postat av: Anton

yeees! MVG :D du e grymast!

2007-12-19 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0