Mest random

Det förra inlägget handlade om döden, det här handlar om livet.

Visst mår man bra av en shoppingtur med två av sina bästa vänner, och på det en långfika med te och chokladboll. Nu sitter jag nöjd i min säng och tänker på alla fina människor i mitt liv, tack för att ni finns. Och på dagens upptåg..

Dagens inköp:
- Blå basker från Beyond Retro
- Linne med tryck från H&M
- Randig halsduk från TopShop

Dagens band:
- The Killers
- Babyshambles

Dagens låt: The Killers - When you were young

Dagens man: Mannen i kassan på Café 60 som tipsade om ett underbart gott te, och var allmänt trevlig

Dagens uttryck: "Det krävs två för att dansa tango"

Dagens blogg: Amelie

DAGENS BANDSLÄPP:

Klara artister till Hultsfred 2008!

Babyshambles

Timo Räisänen

Sugarplum Fairy

Those Dancing Days
HIM


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH HERREGUUD JAG MÅSTE TILL HULTSFRED JAG DÖR!

2007-12-28 @ 00:32:48
URL: http://meandmusic.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh har du varit på café 60 nu? :) då kan vi ju recensera bra personal iaf :D hihi.

2007-12-30 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0