över skolgårdens grus

Nu har jag genomlidit en termin i gymnasiet, eller egentligen är terminen slut i februari men i min värld slutar terminer alltid vid jullov eller sommarlov. Min slutsats är: Jag trivs. Tibble är en hyfsat bra skola, den skulle kunna vara bättre men även mycket sämre. Jag gillar mina vänner, de växer i mina ögon för varje dag som går. Linjen WWI är så gott som perfekt för mig, jag har hamnat rätt.

Idag var en bra dag, jag var kunskapsskoleglad mest hela tiden.
Jag har hittat hem, till Tibble gymnasium.



Paulina Johansson scored 3115 in Jetman (previous: 2137)
För att helt byta ämne, tror jag att det är dags att jag skaffar mig ett liv.


Kommentarer
Postat av: alst

Tibble, you say... Värt att kolla in?

2007-12-21 @ 15:54:08
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0