Piggelin(a)

Jag har totalt vänt på dygnet, somnade klockan 8 imorse och väcktes vid 14.00. Förstår inte hur jag ska kunna vända tillbaka mitt liv till skolan börjar, förra året inför skolstarten funkade inte planen att dygna så jag får hitta på något nytt knep i år. Någon som har ett tips? Eller någon som har förmågan att få mig riktigt utmattad? 

Jag vill kunna somna som ett barn om kvällarna, vilket jag aldrig har gjort i mitt liv, inte ens när jag var ett litet barn.


Dagen spenderades precis som dagar som dessa bör spenderas, med Pato. Söndagar är våra dagar.

Nu är jag inte totalt dum i huvudet längre, tycker jag i alla fall; jag kan göra en sida på Rubiks kub, och nästan två lager med lite hjälp.


Nu är det dags för hemmagjord pizza!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag kan med bara till andra lagret! Gjort den en miljon gånger... Men men..

2007-12-30 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0