Säkert!

Jag är så galet trött i huvudet och kroppen för tillfället, och trött på saker som
t ex skola i allmänhet. Tur att det finns vissa händelser och personer som piggar upp mig, annars hade jag nog legat på botten av ån, för att citera Håkan Hellström.  Seriöst, jag måste ta tag i mitt liv igen och styra upp skolan och ekonomin. Känns som jag är helt ur balans, för att  halvt citera Kristian Anttila.

Allt har varit enbart mys sen i fredags, har umgåtts varje dag med världens bästa människor och gjort mestadels saker jag tycker om. Därför är jag faktiskt inte så värst bitter, bara över att jag missar en sovmorgon nästa tisdag för att ta mig till skolan två timmar tidigare än vad jag egentligen ska, och göra omprov i spanska. Så återkom jag till det här med att styra upp skolan, jag måste börja ta mina studier seriösare och i alla fall göra någon läxa och plugga åtminstone tre dagar innan till prov. Hittils har jag gjort någon enstaka läxa, och pluggat till prov en timme kvällen innan. Det håller inte i längden har jag upptäckt.


Så kommer dagens fundering, som inte handlar om något överstående. Hur analyserar man en kram? finns det speciella symboler i en kram? vissa är ju rätt självklara, men hur avgör man egentligen var gränsen går mellan de olika betydelserna. Har det något att göra med hur länge man kramar, eller kanske hur hårt? Kroppsspråk är konstigt, speciellt eftersom det är så lätt att läsa det på olika sätt. 

Nej, nu när jag läser vad jag själv har skrivit inser jag att jag inte borde vara vaken vid det här laget. Förlåt för allt onödigt pladder.

NU SKA JAG SOVA, HOPPAS JAG.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker att dina tankar om kramar var intressanta =) utveckla! annars gör jag det! ;)

2007-12-04 @ 10:48:40
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0