Slutkörd men glad

Som de senaste fredagarna har jag hamnat i Ropsten, skolveckan blir som bäst när den avslutas i Simons hem. Efter plugg och seriösa stunder i skolan får jag äntligen släppa ut barnet i mig, skratta och komma hem lyckligare än vad jag varit på en hel vecka.

Denna fredagsafton bjöd på poesi blandat med ytliga samtal, snyggt folk, billig glass, falsksång, skratt, stark mat, gratis vaniljmunkar och slutligen en kort promenad från bussen hem i stilla snöfall. Kan det bli bättre?

Min nattliga fundering: Säger verkligen en bild mer än tusen ord?


Kommentarer
Postat av: Anton

" Säger verkligen en bild mer än tusen ord? "
Ta reda på det :D jag vill läas det! Spännande!

2007-12-15 @ 02:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0