Tystnad, tunnel, avfart

Här sitter jag med en kopp te och lyssnar på världens vackraste album, vid namn "Isola". Jag har bestämt mig för att sista kvällen av år 2007 ska bli fin, därför har jag släkt alla lampor och tänt värmeljus i hela mitt rum. I skenet från de åtta ljuspunkterna jag placerat ut på hyllor och bord, ska jag nu sätta mig och fundera över det snart avslutade året.

Förhoppningsvis ska jag också lära mig en fin låt på gitarr, äta chokladglass, skriva någon form av text, läsa ut boken om kent och gråta en skvett innan det blir gryning.

Just nu känns allt rättså perfekt, jag trivs till och med i ensamheten. Fast visst vore det mysigt att ha någon speciell att hålla av, snart hoppas jag att någon är villig att ta på sig den svåra uppgiften att göra mig riktigt kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0