Wake me up before you go-go

Ikväll är jag lite glad, jag gillar att vara glad, det är jag att vara glad.

Dagen var slappast utan lektioner, först lyssnade vi på en kines som prata om situationen i Kina, sen en pjäs om konsten att använda ord, typ. Efter lunch satt jag i Tibbles CC på läktaren med Marie och Adde, såg Tibble gymnasium äga Åva gymnasium i "idrottsfestivalen". Sen begav vi oss till donken för mat (Marie luktar äckligt, hon är sista) och vidare hem.

Jag har även läst igenom spanskan, jag tog tag i det, jag är stolt och glad.

Nyss skickade Adde massa måbralåtar, så det är självklart att jag är glad och mår bra efter några genomlyssningar.

Jag ska träff Emma i morgon efter skolan, det var längesen så jag är glad över att få ta igen lite förlorad tid.

Det var väl ungefär de sakerna som fått mig glad, såhär på veckans jobbigaste dag. Visste inte att det var möjligt att vara lycklig på en torsdag,
jag slutar aldrig förvånas.

(jag skrev ordet glad 7 gånger i detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0