You people

Detta är top 5 som skrivit flest kommentarer;

1. En person som inte kommenterat på ett tag. Men hon var flitig för ett tag sedan må jag säga, min gamle trogna vän Amelie Persson.

2. The one and only Marie Sundberg, det namnet som jag nämner oftast.

3. Dan Bross, mysigaste fd konfaledare och numera en viktig del av kentkonsertsällskapet, har visat sin uppskattning till denna blogg.

4. Delad fjärde plats, Andreas Sundberg och Johanna Riikonen är båda ytterst duktiga på att slänga in en söt kommentar lite då och då.

5. Patricio Samuelsson, han den där som ofta livar upp mina sega dagar har lyckats kommentera lite han också. Lika många kommentarer har Johanna Widegran och Lisa Fagerström skrivit, vettiga flickor båda två.

Någon mer som är taggad för att hamna på listan? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Dan

det är mer än uppskattning!

2007-12-14 @ 14:33:21
Postat av: Johanna

jag är med ju! coolt. jag ska fortsätta kommentera =)

2007-12-14 @ 22:20:10
URL: http://meandmusic.blogg.se
Postat av: Anton

Hmm. Nu min första komentar.. :) Tävlingsmänniska så passa er andra blogg-komenterare.

2007-12-15 @ 02:09:13
Postat av: Julia

jag är sämst, men jag spanar i smyg ska du veta. väldigt duktig flicka är du och juliaär avundsjuk.

2007-12-18 @ 17:37:45
URL: http://pikadoll.blogg.se
Postat av: alst

Jag ska med, vänta bara...

2007-12-21 @ 15:53:37
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0