Ålderskris!

Jag kom nyss på hur gammal jag är, om tio år är jag lika gammal som min mamma var när hon väntade mig. Tio år går hur fort som helst, för tio år sen var jag en oskyldig liten sexåring. Galet, det känns som igår.

Tänk vad mycket jag ska hinna med att göra under dessa tio år, det gäller att passa på att leva innan det är för sent. Känner att det är läge att fundera ut en lista över saker som bör göras innan jag fyllt 27.


And on the top of the list there's you
I'm going to be with you
I haven't told you yet but I'm going to be with you
Hello Saferide - 2006



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Kika gärna in på min blogg och ge lite förslag på snygga t-shirt-tryck :) ha en bra kväll!

2007-11-21 @ 18:09:34
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0