Det har varit en lång lång natt

Nu har alla krupit ner i sina sängar förutom jag, eller jag ligger i sängen men inte för att sova. Jag är klarvaken och fundersam, och känner att jag missbrukar bloggen lite?

Nu ska jag försöka lämna datorn och lägga mig till rätta mot kudden, börja läsa "Svinalängorna" som jag hört lite blandad kritik om, men den ska i alla fall få en chans hade jag tänkt. Sen hoppas jag på att lyckas somna innan det är dags att gå upp, skönt att jag har en lätt dag imorgon.

Nu ligger det ett tunnt snötäcke på marken, och den nyuppsatta julbelysningen avger ett svagt sken som formar sig som tunna sträck på väggen genom mina otäta persienner. Den lilla strimma ljus som håller mig vaken om natten,
precis som du.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du kan sova. Kram från Sömnlösa Prinsipesan

2007-11-27 @ 02:31:40
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Johanna

svar: Ja! Jag ska banne mig ta och göra det :D
någon gång så :)

2007-11-28 @ 20:31:57
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0