Don't let the devil ruin it all

I höstrusket behövs det små stunder av lycka för att få en att orka all skolstress och allmän stress, musik är vad som behövs. I mitt fall är det konserterna som är ljuset i slutet av tunneln.


Så för att helt byta ämne, insåg jag för några dagar sen när jag pluggade till ett prov, att det som ger mig motivation till att verkligen försöka få in någonting är vetskapen att jag lär mig och blir allmänbildad. Eftersom ett av mina mål just nu är att äga min storebror och morbror i en riktig vuxendiskution, ska jag hädanefter börja ta mina studier seriösare. Att vara allmänbildad är min dröm, att kunna ge svar på tal och veta vad man pratar om är coolt.

Annars är allt väldigt geggigt just nu, livet är som en lerpöl.
Fast just ikväll är det mer som en vattenpöl, eftersom dagen var bra med vänner, turen på min sida, konsert och mys. Men ändå inte helt perfekt. snart så, då är denna negativitet över. Jag känner att även all gegga snart kommer utrotas, det är dags att livet ska börja gå min väg.



So what the hell are we so scared of?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0