emodagen

Jag utser denna dag till meningslös, kan inte ens komma på en toptrelista över bra saker. Och ni ska veta att mina såna listor kan vara väldigt meningslösa i vissas ögon, när den innehåller saker som "Man fick ärtor till skollunchen". Men nu ska jag slutligen ge dagen ett försök...

1. Jag missade tydligen jobbig spanskagrej.
2. Pappa fixade te, glass, bullar, kaffe och Hamburgare åt mig utan att jag ens behövde fråga.
3. Jag har laddat ner Mio min Mio, ska ses någon dag när jag känner mig töntig.

Jag tänker inte ens försöka göra en lista över mindre bra saker, för då kan ni få illusionen av att jag för tillfället är bitter, och det är jag ju inte?

Märkte nyss att jag skrev dagens första inlägg 12.12 och andra 23.23. Missade att önska båda gångerna, och jag som behöver alla önskningar man kan få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0