fall down the stairs

God morgon!

Imorse vaknade jag som varje måndag klockan 06.37, efter 20 minuter tog jag mig upp ur sängen och krockade in i mor min påväg till badrummet. När jag försökte säga "god morgon" fastnade rösten i halsen, jag insåg hur ont det gjorde och hur synd det var om mig. Jag återvände direkt till värmen under täcket, och föll åter i tung sömn.

Nu såhär några timmar senare sitter jag i sängen med en kopp te och lyssnar på Seabear, jag blev klarvaken av ett bedrövande sms Marie skickade nydligen.

Dagen ska jag antagligen spendera i sängen, jag lär sitta här med mysmusik och drömma mig bort utan att få något nyttigt gjort. Som vanligt.

http://www.myspace.com/seabear
Om ni gillar detta rekomenderar jag att ni skaffar
 albumet The ghost that carried us away.
Libraries är dagens låt.



Look what you've done
you punched a hole in the sun

now it won't shine for anyone 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0