Jag vill bara höra dina hjärtslag

Detta är det sista kentinlägget, eller jag ska i alla fall inte skriva om kent i alla inlägg. Som jag gjort enligt en viss person, han är dum, men tydligen snäll innerst inne. Men i alla fall så var det min sista kentkonsert för detta år igår, enligt mig var stämningen bättre i fredags och låtlistan bättre i lördags. Så tillsammans blev spelningarna perfekta. Jag tänker inte analysera mer, bara säga att jag uppskattade att de spelade Ansgar och Evelyn.

Nu sitter jag i sängen och äter kakor, ska snart ta tag i dagen och städa rummet. Sen får vi se vad mer jag hinner göra denna söndag, borde plugga lite och förhoppningsvis har kvällen något mysigt att erbjuda.

Min blogg suger för tillfället.



Vad är vi så rädda för?

Kommentarer
Postat av: Johanna

läskigt bäst.

2007-11-18 @ 17:07:10
URL: http://meandmusic,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0