Nu är det dags

Med stora språng har jag färdats genom månader för att nå denna helg, vips står den framför näsan på mig. Jag sträcker ut armarna med ett stort leende, 
till slut är den min! Som jag har längtat! Äntligen är det dags, två antagligen underbara konserter har helgen att bjuda på, mina husgudar kent spelar på annexet. Jag kan inte riktigt fatta det, jag lär inte förstå förän jag väl står där i mitt förutspådda lyckorus.

Och eventuellt bjuder söndagen på ett trevligt återseende, med en person som har förmågan att ta mig bort från verkligheten för en stund med sina vitsiga kommentarer och ingående diskussioner.

Om allt går enligt planerna kommer jag vara rakt igenom lycklig på måndag, förutom hålet som lämnas kvar av längtan efter kentkonserter. Men om en vecka är Lars Winnerbäck först på listan och kort efter det tar min otroligt generösa väns mamma och hennes Dick med mig och Marie på en tripp till Huskvarna för att se Kristian Anttila och Timo Räisänen samt äta hotellfrukost. Efter den helgen är det dags att hitta nya saker att längta till, så jag inte tynar bort i de kommande snöstormarna som Sverige har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: MARIE

MEN! DU GLÖMDE HUSKVARNA DIN OTACKSAME JÄVEL!

2007-11-16 @ 00:06:49
Postat av: m

BÄTTRE!
men säkert också! :)

2007-11-16 @ 00:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0