Paraply

Imorse vaknade jag och Marie i ett hotellrum av att det pep, ringde och bankade, vi släpade oss iväg för hotellfrukost. Sen spendera vi några timmar sovandes i en bil, precis när jag kom hem ringde Pato som är häftig och skulle bli intervjuad i liveradio. När han var klar begav jag mig iväg för att möta upp honom, vi såg på Tjenare kungen och slogs. Han är snällast.

Helgens vistelse i Huskvarna var konstig men bra, vi lyckades tillslut se Kristian och Timo. Vi lyckades till och med ta oss till hotellet på natten, efter mycket om och men. Slutsatsen är att folk i Huskvarna är mycket trevligare än Stockholmare, och att Kristian är lite bättre än Timo men båda är ruskigt bra. Tack för resan Marie!

Just nu sitter jag och tänker tillbaka på sommaren, försöker bestämma mig om den var bra eller dålig. Egentligen borde jag bara tänka framåt, men framtiden är läskig. Slutsatsen på denna punkt blir att sommaren var hyfsat bra, på grund av en del underbara personer som tog bort allt dumt.

Dagens saknad: Min gode vän Jesper, som jag inte träffat på ett tag. När jag gick hem från bussen kom jag att tänka på våra gamla vinteräventyr, och saker som att bara ligga bredvid varandra i en snödriva, diskutera livet och betrakta den klara stjärnhimlen.




Min svaghet är att jag är för svag för att visa mig svag.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tycker du huskvarna-folket är traivliga så ska du bege dig till skåne ;) vi är sååå himla goa (fast håll dig borta från busschafförerna, dom har en tendens o vara smått aggressiva)

2007-11-25 @ 23:46:56
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Patricio

DU är snällast!

2007-11-26 @ 19:38:16
Postat av: Anton

Huskvarna-folket, haha. Mjoo, finns fula gubbar här me..

2007-12-15 @ 02:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0