Snart slutet på emoveckan

Idag i skolan gjorde jag INGENTING, helt meningslöst att jag ens tog mig dit.

Istället för spanska bosatte jag mig med Marie och Rana på donken för att äta frukost, samhällskunskapen som var nästa lektion visade sig vara inställd, på svenskan fick vi göra ett högskoleprov helt utan krav på bra resultat, engelskan var även den inställd, jag har ont i halsen och skippade ihl-idrotten.

Därför stack jag och hon med luggen till Arninge på äventyr, mycket spännande. Vi åt majs, nötter och läkerol.

Dagens man: Läraren som visade lappen att samhällskunskapen var inställd / Majs-stånds-ägaren
(bara läraren fick höra mig säga att han var dagens man, båda förtjänar titeln)

Dagens kvinna: Marie (aka hon med luggen) precis som de flesta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0