Hela livet har jag väntat på livet.

Helt plötsligt fick jag valmöjligheter.
Jag har lite makt känner jag, massor av möjligheter.
Tyvärr är jag för snäll för att utnyttja dom, eller man tjänar nog på att vara snäll.
Så jag omformulerar mig: Som tur är, så är jag för snäll för att utnyttja dom.
Nu känner jag att ingen förstår vad jag pratar om, eftersom jag låter er få stå utanför och kika in genom en glipa i gardinen, där innanför finns mitt liv.


Jag tänker låsa upp ytterdörren,
Innerdörren tänker jag låta stå låst ett tag till.


Men till en början, så tänkte jag dra till med ett nytt namn..
Patricio är cool.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att jag vet! Eller hur? :D

Faktiskt!

2007-10-18 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0