Ingenting Någonsin

Nu ska jag försöka blogga om ingenting,
eftersom det inte finns så mycket mer än ingenting,
som jag känner att jag kan skriva om här just nu.

Vad är då ingenting?
Ingenting måste väl vara någonting?

Enligt Jocke Berg är ingenting ingenting,
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
men ingenting är ingenting.

Den nya kentsingeln heter Ingenting, jag har väldigt blandade känslor för den.
Pendlar mellan bra och dålig, den är mest ingenting.

[Ingenting], ingenting inom klamrar, bandet vid namn Ingenting.
Sjukt bra band som jag fick upp ögonen, eller ska kanske säga öronen, för i vintras,
indiepop på hög nivå!
De flesta av deras texter innehåller ordet ingenting, även låtnamnen.
Men de är så mycket mer än ingenting.
Rekomenderar starkt!

Ingenting Ingenting... Ingenting!!! låten med Kristian Anttila,
En bra låt helt enkelt, sångaren likaså.
Skulle gärna analysera låten lite mer, men det hinner jag inte nu.
Ska hämta en liten pöjk från dagis om fem minuter.
Om ni bryr er?
Ni bryr er nog ingenting.

Detta var mest "ingenting" inom musik,
Det finns så mycket mer ingenting när jag tänker efter.
Funderar på att starta "dagens ingenting"...

Kommentarer
Postat av: Johanna

kents är dålig :(

2007-09-18 @ 19:27:15
URL: http://slutsats.wordpress.com
Postat av: Anonym

JAG ÄR BRA SOM GER DIG VÄRSTA ÄMNET ATT SKRIVA OM!
/hemlig beundrare

2007-09-18 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0