Helgen på ytan

Så sitter jag här ännu en söndagkväll, med min äggmacka och ett glas oboy, har spenderat dagen med Pato. Jag är även ovanligt trött, eftersom jag började morgonen med att ramla hem till Sundbergarna någon gång vid 8. Jag tyckte det var mysigt, vet inte om dom höll med. Hoppas det, jag fick i alla fall anime och pizza.

Natten spenderades några hus bort i en lägenhet, det var trevligt. Djupa samtal blandat med mer eller mindre odjupa samtal är en perfekt kombo. Allt som allt spenderade jag min lördag; Hos Simon - hos Bella - Tanto -  Skinnaviksberget - Slussen - Ute i regnet och slutligen i lägenheten i Näsbydal. Upptåg som detta gör livet lite mer värt att leva, random är bäst.

Fredagen var mysig, träffade först en massa folk för att sedan sticka hem tidigt och umgås med Karolina. Vi såg Snövit och pratade oss iväg från verkligheten som vanligt.

Fin helg, det är så vi vill ha den.

Kommentarer
Postat av: karolina

du är bra

2008-04-14 @ 00:04:32
URL: http://paintedrainbow.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA ANIMENÖRD

2008-04-14 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0