Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Jag har egentligen inget att skriva, men jag skriver det ändå.
Eller, det får bli en punktlista...

- Det är äckelväder, som förstör alla planer för aprilhimlen.
- Alla är värda en andra chans.
- Nu är det dags att sluta tänka och ta allt som det kommer.
- Jag har en helvetes jobbig tid framför mig i skolan, sjukt många prov.
- Äggmackor är mitt nya missbruk.
- Håkan Hellström på annexet är nästa lördag.
- Jag blir trött på mig själv ibland.
- Brittiska mods på 60-talet var rätt häftiga.
- Jag vill ha kents nya B-sida "Förändring".
- I maj ska jag nog bli lite blondare, som förra våren.
- Det borde vara sommar NU.

Det är ungefär vad som pågår i mitt huvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0