Släpp in solen, skaka av dig dina sorger och bekymmer

[ingenting] förgyller denna dag som jag spenderat i sängen/solstolen, jag är förkyld precis som jag blir varje vår. För nu är den verkligen här, våren, och Lina lämnar datorn och blogg.se mer och mer. 

För att hålla mig vid liv lyssnar jag på låtar från förra våren och sommaren, det var en fin tid i mitt liv och en del fina låtar. Jag hoppas den tid jag har framför mig nu blir lika bra, den ser ut att bli minst lika bra.

Saker som är dåliga just nu:
Nationella prov
Prov i allmänhet
Skolångest
Vara förkyld

Saker som är bra just nu:
Vännerna
Kärleken
Värmen
Nostalgi
Festivalplanering
Musik
Att sakerna i denna lista får mig att överleva sakerna i den dåliga listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0