Augusti i helvete

Här sitter nya duktiga men förkylda Lina, idag har jag pluggat till samhällskunskapsprovet jag har om ett alldeles för litet tag. Tänk om det är så att jag mognat, tänk om det är så att jag kommer börja ta mina studier seriöst. tänk om det är så. Jag hoppas att det är så. Så här sitter jag nu, efter att ha läst igenom det hela en gång, jag tänker lite på min bästa vän Patricio som jag egentligen ville träffa idag. Men när jag saknar honom för mycket kan jag numera kolla på min mobilbakgrund och så känns han lite närmre, alltid något.

Under de senaste dagarna har det hunnit bli augusti, jag har hunnit njuta av vänskap och kärlek i Tanto och genom Stockholms gator, sett en del av Pride Paraden och som sagt lyckats bli förkyld. Livet rullar på...

Från garaget tjuter gitarrer och bakom trummorna sitter Johan, männen repar och ger mig avslappningsmusik att koppla av till när hjärnan måste försöka koncentrera sig på utbud och efterfrågan, bruttonationalprodukt och sådant tjafs, som jag nu ska återgå till. Såhär duktig har jag inte känt mig på länge, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0