Blaha

Här sitter jag och gosar med Tessy, en katt, hör och häpna. En av få katter som jag inte kan låta bli att klappa lite på, hon har nog lyckats smälta mig lite.

Denna vecka har varit fin, som hämtad från det förflutna nästan, den har varit ungefär som det brukade vara för ett par månader sedan. Jag har träffat bland annat Karolina, Marie, Johanna, Carro, Julia, Simon, Claes, Bella och flera för att promenera runt i stan. Vi var igårkväll på utomhusbio i Tanto och idag såg vi Kings of Convenience och SMK i Kungsträdgården, typ alla var där, riktigt roligt.

Jag har även firat två månader tillsammans med Johan, en extra fin frukost på sängen fick jag, med pucko och vispgrädde, baguetter och wienerbröd.

Imorgon fyller min far år, så jag ska bege mig hem på middag. Jag tänkte ge honom en DVD med humor från TV4 och ett alldeles eget Guitar Hero, min mor och far bestämde sig tidigare i somras att köpa ett Wii. Efter födelsedagsfirandet tänkte jag åka tillsammans med Johan till Tanto ännu en gång, och se Ung Rebell på utomhusbion, det blir antagligen picknick och mys.

Nu fick jag en låt tillägnad till mig på det ovannämnda spelet, jag ska nog lämna datorn nu och ansluta mig till spelet.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag hatar halsont. Jag älskar sommarbion. Jag bangade på SMK och Kings. Jag måste vara skadad.

2008-08-15 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0