Håna oss, vi rör oss ni står still

Tredje inlägget ikväll, ojoj, jag är produktiv.. eller så har jag bara tråkigt.

Hela denna blogg har mest förvandlats till en riktigt tråkig dagbok, det är lite synd. Den kan inte vara så värst intressant att läsa för någon annan än för mig själv. Men här kommer dagens reflektion; Vaknade klockan tre i Johans säng, åt frukost och pluggade, kollade på några avsnitt OC, myste och åkte hem till mitt. Nu har jag spenderat lite tid med datorn, lyssnat på magiska Isola och pratat med Pato i telefon, han fyller arton år på fredag, nästa gång vi ses ska han få en tårta bakad med kärlek.

Jag har tänkt lite nu igen, på det här med att tappa bort människor. Jag ska ut och leta efter det förflutna nästa vecka, försöka träffa mina kära vänner som jag saknar. Så dom inte bestämmer sig för att försvinna för alltid.

Kommentarer
Postat av: Karolian

ohh, lina. låt oss finna alla borttappade vänner tillsammans! jag saknar alla så mycket, och framförallt dig <3

2008-08-08 @ 18:19:10
URL: http://paintedrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0