Jag är vaken

Jag äter chokladhjärtan, dom smälter långsamt i min mun. När jag tittar lite till vänster om chokladasken ligger mannen i sängen, han som gav mig denna chokladask. Jag älskar choklad, jag älskar Johan.

Idag var jag på besök hemma hos Johannes, vi började med att röja lite på hans rum för att sedan dricka drinkar och avnjuta köttbullar och pasta under en finmiddag med tända ljus. Sen såg vi Aladdin och åt popcorn, en helmysig dag med min helmysiga vän.

Annars så regnar det, som de flesta redan har märkt. Och allt detta regn har inneburit att jag och Johan mest har spenderat tiden väl genom att tanka första säsongen av OC och äta mängder av glass. Pluggat har jag även gjort, och varit fökyld efter årets tredje dopp och hopp ner i Ösbysjön, men det var det värt.

Det börjar blåsa höstvindar, det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0