Jag såg framtiden i stjärnorna inatt, små klot av ljus i oceaner av svart

1 september, det måste väl betyda att det verkligen är höst på riktigt, kallt som in i helskotta är det i alla fall. Men jag lyckades överleva helgens regn och rusk iklädd endast skjorta och leggings, på Popaganda. Det blev en fin liten tillställning på Eriksdalsbadet, såg en massa bra musik och dansade med Stockholms alla popare. Helt underbar stämning, imorgon kanske det kommer några bildbevis.


Jag ser fram emot hösten och våren, att promendera hand i hand under ett paraply eller bland såna stora tjocka flingor. Och att kunna ligga inne och mysa ett helt lov utan att få dåligt samvete, jag hoppas det blir precis som sommarlovet men utan ångesten över att man slösar tid och soltimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0