Under eken

Sommarlovets sista afton blev fylld av känslor, till och med en del tårar, men den var fin. Nu har jag återvänt till verkligheten, jag har återförenats med föredetta wwi1a, som nu alltså har uppgraderats en level till wwi2a. Mot min förmodan var första skoldagen rätt fin; det spelades bra musik i aulan, klassen var lika söt som vanligt, mina hatlärare undervisar inte mig längre, och på allt det har jag sovmorgon till tio alla dagar förutom tisdagar. För ovanlighetens skull känner jag absolut ingen ångest, hoppas det håller i sig, en höst utan sorger vore fint.

Förresten börjar jag bli astaggad inför sommarens sista festiva;

bob hund (S)
Säkert! (S)
Teddybears STHLM (S)
Sebastien Tellier (FR)
Hercules and Love Affair (US)
Shout Out Louds (S)
The Hidden Cameras (CAN)
The Radio Dept. (S)
The Embassy (S)
Bonde Do Role (BR)
Familjen (S)
Laakso (S)
Florence Valentin (S)
Vapnet (S) - ny
Kelley Polar (US)
Joel Alme (S)
First Aid Kit (S)
Marching Band (S)
Palpitation (S)

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh så bra! Vi ses där!

2008-08-22 @ 14:15:33
Postat av: Dan

:O Vad är det här för festival?

2008-08-22 @ 17:55:53
Postat av: Alice

POPAGANDA, Dan! Popaganda.

2008-08-23 @ 16:39:36
URL: http://www.popaganda.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0