När du var ung

 

Det är den artonde december, och enligt en dum men bra plan sitter jag här helt ensam. Jag saknar pojken på bilden, helst skulle jag vilja gosa ner mig i det lockiga håret och bita lite i hans högra öra. Men kvällen får jag helt enkelt ägna åt mig själv istället, jag har hittils suttit vid datorn och samlat inspiration inför mellandagsresan samt packat ihop lite kläder för helgen och lovet som kommer spenderas hos mannen. Resterande timmar innan sovdags hade jag tänkt slå in lite julklappar och dricka en kopp té, och sörja att min stereo är sönder. Jag hade velat spela en speciell skiva högt i mitt rum, med riktigt stereoljud, det är en speciell känsla.
Det blir nog till att drömma istället.

Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: Trust me, jag kommer att spela Twister när ni sitter i rullstolar och dreglar.

2008-12-18 @ 20:32:40
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0