Arms

Nu är jag oficiellt cool, jag har hängt  tillsammans med Lotta, Karolina och Marie i fontänen vid plattan. Vi fick till och med gratis Red Bull när vi njöt i efermiddagssolen, sen köpte vi solglasögon för 5 kronor och träffade Bella för en fika på John Chris.

Resten av dagen åkte vi runt och träffade folk som vanligt, tillslut hamnade jag tillsammans med Marie, Lotta, Simon och Claes hemma hos Karolina på Lidingö. Karolina var underbar, hon värmde en pizza och blandade saft. Vi spenderade kvällen i en hög på sängen framför en zombiefilm.

Stack hem framåt elva nångång, när jag satt på tunnelbanan vid T-centralen tittade jag ut genom fönstret och såg ett bekant leende som gjorde mig glad. Det var Kalle Enfors som stod där på andra sidan glaset och slängde iväg en kyss åt mig, han är söt.

I Mörby stötte jag på Bella, Johnny och KrullKalle, det var random, men vi hann kramas innan bussen kom.



Jag och Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0