Att få kalla dig för min

Jag har pluggat och pluggat och verkligen pluggat idag, eller kanske inte, men det känns som det. Mitt huvud är fullt av spanskafraser och svåra svenska ordklassord,
vem bryr sig egentligen om hur många olika slags pronomen det finns?

Bäst idag var ett timmes långt telefonsamtal, följt av pizza. Annars har jag lekt kurragömma och gjort toapappersgubbar, jag tycker om att umgås med fyraåringar ibland, speciellt när man får pengar för att leka.

Imorgon är en helvetes dag, men när den är avklarad ska jag leva livet!

Kommentarer
Postat av: alst

I hear ya! Till och med Svenska-Malin, du vet, tycker att man kan klara sig utan dikter i bestämda tempusformer...

2008-02-22 @ 15:31:00
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0