Egentligen är du inte kär i mig

De senaste dagarna har varit hektiska, har träffat så många olika människor att jag helst skulle vilja vara helt ensam i en vecka nu. Jag upptäckte igår hur underbart det är att vara ensam bland folk, sitta på tunnelbanan med enbart Ipoden som sällskap är guld värt ibland.

Gårdagen startade på String med Enfors, efter ca 2 timmar flög vi vidare för en mellanlandning hos Simon med Julia. Till sist landade jag i Maries soffa tillsammans med henne, Enfors och Anton. Natten blev fylld av Pulp Fiction, Leon och Gilbert Grape.

Efter alldeles för lite sömn tog jag och bruden oss till Täby Centrum för att luncha med Johanna, det blev trevligt och internt skvaller blandat med god mat, perfekt.
Som avslutning på långhelgen åkte jag till Patos nya hem för att vara första besökaren, nu kommer jag få åka TVÅ bussar för att komma till mannen, men huset var i alla fall fint. 
Vi bakade tidernas godaste kladdkaka, nu mår jag illa, men det var det värt.


Jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid.

Kommentarer
Postat av: andreas

Var kladdkakan kladdig eller bara en chokladkaka?

det ska va ruskigt kladdigt med glass till!

2008-02-06 @ 17:41:37
Postat av: Lina

den var kladdig, det var målet med det hela. Den var kladdig rakt igenom, inte ens hård var den. Till och med chokladbitar i och riven choklad på toppen fixade vi! Grädde till, glass skulle varit bättre kan jag hålla med om, men det var najs ändå.

2008-02-06 @ 17:44:42
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0