För kärleken

Nu var det rätt längesen jag skrev, har inte haft motivationen att blogga.
Så, vad har hänt i mitt liv sen senast?

Jag har fikat med folk  en lördagseftermiddag, för att sedan springa genom Östermalm i snöstormen för att åka till Täby igen. Väl där var det också en massa söta människor,
en fin lördag blev det.

Dagen efter, alltså idag, blev det ännu en fika. Fast denna gång med Marie och vår käre vän Jonanna som vi inte träffat på ett tag, det blev ett långt besök på String.

Nu ligger jag här i min säng, kunde antingen sett på film hos Sundbergarna
(ADDE FYLLER 19 ÅR, GRATTIS) eller ätit nattdonken med Pato.
Men en natt som denna valde jag värmen och ensamheten, bara jag och [Ingenting].


ska jag stanna kvar.

Kommentarer
Postat av: alst

Att bara andas själv är underskattat.

2008-02-04 @ 16:18:05
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0