GET

Nu ska jag inte ens berätta om hur det gick på spanskaprovet, istället kan jag informera er om att jag snart har sett hela High School Musical. Det hela började en sommarnatt på Maries balkong, efter en kväll ute satt vi i djupa funderingar, vi kom fram till att vi var de enda tjejerna i denna värld som inte sett den omtalande filmen. Istället för ett se filmen då som planerat, somnade vi, den har alltså funnits nerladdad på Maries dator i ca ett halvår. Idag på den två timmar långa håltimmen tog vi tag i problemet, gick hem till Marie för att få det hela överstökat. Det var den töntigaste filmen jag sett på länge, om inte töntigast någonsin.

Jag ska börja med veckans låt att lära mig på gitarr, om jag övar på en låt varje kväll i en vecka så borde den sitta sen. Jag börjar med Bob Hund - Upp,upp,upp, ner. Eftersom den är lätt får det bli två låtar, en till lätt; Håkan Hellström - en midsommarnattsdröm.

Nu är snart veckans jobbigaste dag avklarad, ska försöka läsa lite historia och sen är det så gott som fredag!


Kommentarer
Postat av: alst

Åh, det verkar som om alla har drabbats av GITARR-febern med. Önskar bara att jag kunde någon mer låt än "The Quiz"...

2008-02-08 @ 16:06:50
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Robin

bob hund.

2008-02-18 @ 01:23:28
URL: http://bei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0