Här kommer solen

Idag var det vårväder!
Man frös inte ihjäl på väg till skolan, folk hade lagt undan sina dunjackor, en riktigt trevlig syn. Det blir en helt annan atmosfär i skolan, till och med en helt annan lukt.

Skoldagen gick fort, när den väl var över fick jag ett sms som meddelade att mitt barnvaktsjobb var inställt pga sjukdom. Trist att det inte blir några pengar, men jag säger inte nej till lite extra sängliggande istället. Vid bussen träffade jag Dan!
Jag blev glad och kom på att det bara är 2 veckor kvar till Kent.

Nu ska jag ta itu med individuellavalväljningen, det lutar åt en termin körkortsteori.

Kommentarer
Postat av: Julia

TIBBLE UTAN DUNJACKOR!?!?!
hur går det till?

2008-02-16 @ 00:48:46
URL: http://pikadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0