High on life

Livet är underbart, just nu skulle det faktiskt inte kunna bli bättre. När jag tittar på klockan och den är exempelvis 22.22, har jag ingenting att önska. Sjukt.

Jag har umgåtts med världens underbaraste vänner, de gör mig så lycklig. Snygga är dom också, speciellt tillsammans. Om man nångång känner sig riktigt ful, så är det bredvid dom. Men jag mår som bäst i deras sällskap, dom är värdast.

Jag tycker om en person, han är så fin, han är min bara min.

Det är lov, man får i stort sett göra vad man vill när man vill! Det är underbart.

Vilket seriöst inlägg känner jag, men jag är lycklig och övertrött.. Har skuttat runt i Zinkendamm ikväll, det i kombination med ingen sömn föregående natt resulterar i dåligt flummiga inlägg. Men det kommer från hjärtat i alla fall! Och det är huvudsaken?

 

Bella och Calleponken

Kommentarer
Postat av: alst

Huvudsaken eller fotsaken, det kvittar.
"If love is there to lead us forward, don't be surprised if your shoes are too big"

2008-02-24 @ 19:34:42
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Andreas

Haha, huvudsaken, så rör de vid sina huvuden!

(Om nu Calle haft grönt nagellack dvs, antar att bella rör hans huvud också då. Eller grönt nagellack kanske är fett inne i er krets?)

2008-03-05 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0