I'm so over being blue

Hej, jag kom nyss hem, jag är trött.
Idag har jag träffat Marie, Robin, Johanna, Claes och Enfors. Jag har sett på bio, filmen Juno var bra den. Jag har strosat runt i regnet i stan och fått affro, jag har sjungit Ne-yolåtar hemma hos Claes, jag har myst.

Nu har jag slösat 300 kronor på mitt mobilabbonemang denna månad, jag har inte råd att vara uppstyrarn längre.. Dags för någon annan att ta ansvaret, grattis!

Nu blir det eventuellt ett telefonsamtal, sen ska jag sova. Vilket ska bli väldigt skönt eftersom jag sov mellan 08.30 och 12.00 imorse, natten ägnade jag åt att fundera, rita, skriva, dricka te och läsa Harry Potter.



Claes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0