Min sista klagan

Spanskaprov 08.20 imorgon, jag har som vanligt inte pluggat. Jag har som vanligt ångest, jag gör som vanligt ingenting åt det. Men det är mitt liv och jag väljer att slösa det på vänner och nöje, så jag får skylla mig själv. Eller slösa och slösa, jag skulle snarare kalla det att jag lever livet. Därför ska jag nu försöka sluta klaga på mig själv, det är ju trots allt mitt eget fel om jag inte gör saker jag borde göra.

Eftersom detta är det sista klagomålet så måste jag ösa på med mer skit, jag ska:
1. Börja äta bra igen,
har hamnat i en sådan period då jag äter lite random bara när jag är hungrig.
2. Besöka gym ,
eventuellt köpa gymkort.
3. Övningsköra,
har endast gjort det 1 gång sedan jag gick kursen i somras.
4. Ta skolan seriöst,
göra läxor och plugga inför prov.
5. Inte lura mig själv,
följa mitt hjärta.

Yes, fick nyss mail om barnvaktstider, har chansen att tjäna ca 640 kronor till slutet av denna månad. Värt!


Nu är det dags att greppa spanskaboken.

Kommentarer
Postat av: andreas

"Eller slösa och slösa, jag skulle snarare kalla det att jag lever livet."

NJAAAAASSÅ SLÖSA Å SLÖSA

2008-02-06 @ 21:35:45
Postat av: alst

Herrejisses! Nu kom jag på det! Den där raden under ditt namn på bloggen, den är ju från den där Shout Out Louds-låten, inte sant? Jeez vad stolt jag är över mig själv nu...

Även om jag säkert har fel...

2008-02-07 @ 20:26:57
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0