Musik non stop

Så har man tjänat lite mer pengar idag, vaktade barn och blev 180 spänn rikare, det är värt i längden. Jag fick en täckning idag också, en riktigt fin en.

När jag lämnat barnen stack jag till Ropsten för att träffa andra barn, mötte upp med Simon och Enfors för att sticka hem till Bella där Lotta, Karolina och Kattis redan befann sig framför TVn. Jag och männen stack för att köpa godis och träffade Johanna och Robin på vägen, vi fick till slut lämna Bella eftersom hon till skillnad från alla andra inte har lov. Vi avslutade det hela med ett besök på Mcdonald's och sen bar det av hemmåt.

Imorgon är det dags för Eskilstuna och kent live i sin hemstad, men först ett episkt besök i Hagnesta Hill. Min mobil är död nu förresten, jag kämpar för att få en ny imorgon som en vecka för tidig födelsedagspresent.



Kalle Enfors

Kommentarer
Postat av: Karolina

du är bra :)

2008-02-28 @ 10:52:43
URL: http://paintedrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0