Alla hjärtans dag om en månad

Det blev en kort dag idag, den började med spanska som följdes av matte. Lunch som bestod av broccolisoppa, jag gillar broccoli och man fick philadelphiaost till mackorna, lycka! Hann inte packa ner idrottskläder imorse så det blev ett kort besök i Tibblehallen efter lunchen, sen istället för svenskalektion fick vi i uppdrag att finna en valfri roman att läsa. Jag hittade två tänkbara; "Sen tar vi Berlin" och "Alla dessa små bevis på vår vänskap". Jag köpte båda två, så recenserar jag den som visar sig vara bäst.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är inte sääkert, men jag såg kanske dig och marie lite hastigt på H&M idag. var ni i täbban?

2008-01-14 @ 18:27:02
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0