Att vinna eller förlora

Jag ser mig själv för prick ett år sedan, hur jag sitter lutad mot väggen på andra sidan av rummet. Jag lyssnade till och med på samma album då som jag gör just nu, Room on fire. Och jag trodde på Julian Casablancas ord,
"The end has no end".

Men visst har slutet alltid ett slut, eller allt går att förändra. Det är rätt många småsaker som har förändrats under året som gått, till det positiva. När jag ser tjejen mitt emot mig, hon för ett år sedan, ser jag en person som tänker tillbaka på de dåliga sakerna från det gågna året. Däremot hon som sitter här, den jag är idag, ser framtiden och allt gott den har att bjuda på.

Det är alltså mer än möbleringen av mitt rum som inte är det samma.

Kommentarer
Postat av: Anton

Var bra med möbleringen men det har väll ändå varit ett bra år? :) Föresten när kommer årskrönikan?

2008-01-03 @ 01:06:15
Postat av: Lina

Den kommer inte, jag insåg hur dålig den var. Så den publiceras inte :)

2008-01-03 @ 22:26:30
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se
Postat av: Dan

meh. jag har väntat! :(

2008-01-04 @ 00:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0