Avtryck

Jag skulle egentligen stängt av datorn för en timme sedan, men jag gör revolt och stannar uppe eftersom jag kom hem just när det var nedstängningsdags. Sen är jag väldigt pigg och väldigt otaggad på att gå upp kl. 06.37 imorgon bitti.

Men det blir snart till att lägga mig under täcket, stirra i taket och tänka igenom helgens händelser. Det har varit en bra men konstig helg, en sådan som man verkligen kommer att fundera över och prata om längelänge.

Idag var det en tjock och flintskallig man i 35årsålder som tog tag i min hand, frågade vad jag hette och sa "Jag måste bara säga att du är väldigt vacker" det är bara män som är en aning äldre än jag som raggar på mig. Han var jättegullig. Nej, skämt å sido. Det finns en person som är litelite yngre än mannen jag träffade idag, som har sagt en så fin sak att jag inte kan få det ur mina tankar.

Imponerande.

Kommentarer
Postat av: Alst

Fina saker kommer ifrån fina människor.

2008-01-21 @ 16:23:28
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0