I need home for my hands and head

Inatt kunde jag precis som förutspått inte somna, därför blev jag extremt lättad imorse när jag satt på bussen och fick sms av Marie där det stod "Gissa på en skala hur opepp jag är på spanska?" Mitt svar blev "10 av 10, ska vi dricka te och vara emo hemma hos dig istället?"

Sagt som gjort vandrade jag till Näsbydal, vi spenderade hela förmiddagen med att ha djupa samtal och filosofera kring livet och fenomenet "människan".

Nu är jag trött, känner mig febrig, har ont i halsen och allmänt på humör att krypa ner i sängen och aldrig sätta min fot på golvet igen. Historiaprov på fredag, jag har inte börjat plugga än och inte gjort en enda läxa.
BRA Lina, styra upp livet var det?

Adde har skaffat blogg, läs den! http://djhelium.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0