In a rabbit hole to the sound of you making coffee

Jag har bestämt mig för att stanna. Hej på er!

Idag var jag på bio med Jesper och såg National Treasure, den var rätt bra för att inte vara den sortens film som jag brukar uppskatta. Lite för ogenomtänkt ibland, och förutsägbar.

Resten av dagen har jag dragit runt här hemma, fixat lite i rummet och satt in bilder i fotoalbum. Druckit te med mor och far, har köpt nytt löste "Söders höjder", mycket gott.

Helgen har gått ovanligt fort, men jag har haft riktigt mysigt. Det var kul att umgås lite med estetpojkarna också, det finns alltså en skara trevligt folk i Tibble.

Nu ska jag göra spanskaläxan, eftersom jag lovat mig själv att styra upp mitt liv. Någonstans måste man börja..


Kommentarer
Postat av: Alst

Yey! Vilken tur att du stannar hos oss, vem ska annars introducera bra band och artister för mig? ;)

2008-01-14 @ 16:36:33
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0